Thursday, August 4, 2011

SELINGKAR KASIH :))

HYE...... da lame jugak aq tak update blog nie . hehehe . 
salam RAMADHAN untuk semua yang membaca belog yang seberapa nie . hehe . . 

since FIRST day puasa . macam-2 dugaan aku lalui . itulah inilah . aku pown x tahu . myb ALLAH nak uji realtnshp kiteorg nie. . sedeyh dowh . even pown muko den neyh mcm tade prasaan yang setimpal kan . tp den ado hati jua . hurmm . secara jujur ikhlas dan tulus meme aq sayang dea sengoti (sangat) . tapi kalau ade dugaan tuh aku terima jea dengan tabah . coz aku na kekal kn rase syg aq at dea n rltnshp nie smp bile-2 . hurmmm . . 




DAN lagy 1 aku ta tahu la kenapa la 2 orang nie tak puas hati ngan aku . masalah korang tuh bukannya masalah aku dowh . aku x pernah campur la masalah korang nie . kalau korang na share aq dengar . takkan lah aq na masok campur bulat-2 urusan rumah tangga korang tuh . then aq pnye rumah tangga pown carca merba lagy . haisshhh . bulan baek nie aku malas nak bergado bermusuh bagai dengan orang . sebab buat penat aku jea . nanti angin tak tentu pasal buat aku haus pulak kan . hehehe . dah kene ponteng puasa . sebab ape ? sebab KAU . hehe . so aku na jady orang baek buat mase nie . hehe . AMINNN ......


tgk nie muke baik



nie lagu untuk kali nie . hope ENJOY !!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment