Tuesday, August 23, 2011

need space , need time . lastly be chilled :)

takde ape pown na post kali nie just tmpat nie meme diwujudkan bagi  sesiapa yang nak meluahkan perasaan yang tak berapa nak berperasaan macam saya ( muke cute ) 

kadang-kadang manusia nie berbaga-bagai . ade yang oke ade yang ta oke . klu dah oke na jady lagy oke then x kurang jugak yang tak oke na jady oke . itu semua biasa lah coz semua na jadi yang terrrrbaik kan . hehehe
tp knp sesetengahnya xnk lansung jadi oke . kenapabha agaknye ? hahahaha .

mungkin mentaliti masing2 kowt . so x bleh la kite nak paksa seseorang itu menjadi lbeh baik kan . hehehe . . bialaa . mungkin belom tiba masa dan waktu untuk memberi dia kesedaran yang setimpal (sumpah ayat terabur)
heheheh .

untuk yang na berjaya uh gud luck la ea . n untuk yg tanak berjaya uh pk kan la . smp bile nak dok "takok" lame . blom tentu bagi faedah kat korang . cayela cakap den nie ha . huhu . btw . bila aku cakap "AKU SUKA" that mean mmg aku suka . klu aku cakap "AKU TAK SUKA" sure2 lah mmg aku tak suka kan . so watch out bcoz i mean when im say somethng .  thanx you . .

No comments:

Post a Comment